Loobenfeldov propad
Po tistem, ko je slišal Penny peti, se Leonard zlaže, da bi se izognil njenemu nastopu. Sheldon gre še korak dlje v zapleteni laži, kar vodi v prihod njegovega neobstoječega bratranca.