Domneva o netopirjih
Fantje se sklenejo udeležiti univerzitetnega tekmovanja v kegljanju Physics Bowl, a ker je Sheldonu izključno do dokazovanja svojih umskih zmožnosti, ga vržejo iz ekipe. Namesto njega v moštvo sprejmejo njegovo sovražnico Leslie.