Anomalija zmesi za palačinke
Ko Sheldon zboli, Leonard in fantje dobro vedo, kaj jih čaka, zato se mu izogibajo kot kugi. Nič hudega sluteča Penny je tako tista, ki mora negovati najslabšega bolnika na svetu, dokler ne bo ozdravel.