Porsche 944 Turbo - 2. del
Edd je končal delo na porscheju 944 turbo in ga spremenil v dirkalnik. Toda na poti na dirkališče Silverstone, se jima z Mikom po glavi plete le eno: bosta z njim zaslužila?