Porsche 944 Turbo - 1. del
Po dolgotrajnem iskanju Mike na spletu izsledi porscheja 944 turbo. Eddu zada nalogo, da ga spremeni v dirkalni avtomobil, da bi ga lahko prodal z lepim dobičkom.