Triumph Spitfire - 2. del
Mike preda klasičnega triumpha spitfire mehaniku Eddu Chini, ki mu poskuša vrniti nekdanji sijaj, da bi ga nato lahko prodala. Koliko dobička jima bo prinesel prenovljeni avto?