Ferrari 308 GT4 - 1. del
Mike Brewer in Edd China kupujeta in prenavljata legendarne avtomobile, ki jih nato poskušata prodati z dobičkom. V tej epizodi prenavljata klasičnega ferrarija 308 GT4.