Ferrari 308 GT4 - 2. del
Mike Brewer in Edd China kupujeta in prodajata klasične avtomobile. Uspelo jima je prenoviti legendarni ferrarijev model 308 GT4, toda ali bosta z njegovo prodajo tudi zaslužila?