Laila pojasni zapleten načrt pobega, nejeverna Brooke pa ugotovi, da želja njene bolnice po begu sega do njenih prvih spominov. Družbena krivičnost in nemogoča pričakovanja okolice so to nezavedno željo le še okrepili.