Nevarna ljubezen: Zgodba o Carolyn Warmus
Učitelj Michael Carlin ljubimka z mlajšo kolegico Carolyn Warmus. Ko njegovo ženo umorijo, ga policija osumi storitve zločina, saj ima njegov alibi številne nedoslednosti in nobenega dokaza ni, da bi bil morilec lahko kdorkoli drug.