Colin zabeleži dogodke, ki so ga od privilegiranega življenja peljali v zapor, kjer je bil deležen velikega ponižanja. Potem ko svoje vedenje poveže z občutkom globoke nemoči, Brooke izzove Colina, naj sprejme odgovornost za svoja dejanja.