Reši jih vsega hudega: Obleganje bolnice Alta View
Drama po resničnih dogodkih v porodnišnici Alta View v Utahu, kjer je moški za talce pridržal ves oddelek; z namenom umora dr. Garricka, po tem ko je ta domnevno povzročil sterilnost njegove žene.