Slon
Dobitnik zlate palme in nagrade zDobitnik zlate palme in nagrade za najboljšega režiserja leta 2003 na festivalu v Cannesu nas popelje v ameriško gimnazijo nekega dne, ki se zdi tak kot vsi drugi. Le da ni.