Courtney skrivaj pomaga Cameronu, moštvo pa opazi, da se je odmaknila od vloge vodje Lige pravičnih. Mike in Jakeem pristopita Cindy z nekim predlogom. Yolanda sklene ubogati svojo intuicijo, kar jo vodi k pretresljivemu odkritju.