Moštvo snuje načrt, kako se soočiti z najnovejšo nevarnostjo, Sylvester (Joel McHale) pa vzame stvari v svoje roke. Courtney (Brec Bassinger), Pata (Luke Wilson) in Ameriška zveza pravice se bojijo, kaj bo zdaj.