Courtney in drugi se zberejo po dramatičnem spopadu, po katerem so bojne črte jasno zarisane. Grozljivo odkritje Mika in Jakeema prisili Pat in Sylvestra, da sta na preži. Paula in Larry vzameta stvari v svoje roke in storita, kar je prav.