Ko je neka izkušnja obnovila Courtneyjino zaupanje, se odpravi pobotat z ljudmi okrog sebe. Jakeem se upre, ko Mike razkrije svoj najnovejši načrt. Beth pride do pomembnega odkritja; to vodi v grozljivo bitko, ki je nihče ni pričakoval.