Ptice roparice (in fantastična osamosvojitev Harley Quinn)
Potem ko se je razšla z Jokerjem, Harley Quinn združi moči s Črnim kanarčkom, Lovko in Renee Montoyo, da bi mlado dekle in mesto Gotham rešile pred surovim narcističnim zlobnežem Romanom Sionisom ter njegovim pajdašem Victorjem Zsaszom.