Moje dogodiviščine s Supermanom
Zgodba spremlja Clarka Kenta, Lois Lane in Jimmyja Olsena, mladostnike, ki se sprašujejo, kdo so in kaj želijo biti, medtem ko rešujejo svoje mesto.