Medtem ko Bela nestrpno pričakuje Catullanovo končno odločitev, Kimberly zasvoji priložnostni seks z Nicom. Whitney raziskuje svojo povezavo s Canaanom, Leighton pa z Alicio naredi naslednji korak.