Medtem ko se Kimberly zaradi kršitve častnega kodeksa sooča z morebitno izključitvijo, se Bela zoperstavi proti Catullanovi kulturi. Whitney se odkrito pogovori z mamo, Leighton pa pove svojo resnico.