Medtem ko se Kimberly med inštrukcijami spoprijatelji z Nicom, Leighton nejevoljno začne prostovoljno delati v ženskem centru, Bela raziskuje lokalne aplikacije za zmenke, Whitney pa poskuša odnos z Daltonom popeljati na višjo raven.