Ko se ustalijo v študentskem življenju, se sostanovalke prvega letnika Kimberly, Bela, Leighton in Whitney spopadajo z odnosi, z zunajšolskimi dejavnostmi in s kulturnim šokom. Pozneje pridejo na ekskluzivno zabavo, da se malce odklopijo.