V prvem tednu pouka je Kimberly nerodno, Leighton pa blesti na akademskem področju, drugod pa niti ne. Whitney se sooči z nogometno dramo, Bela in Kimberly pa se odpravita na golo zabavo, da bi postali dovolj divji.