Sobotka svojemu lobistu povzroči skrbi v zvezi s pristaniško zakonodajo. Russell Sobotki pove, da je preiskava končana, toda pristaniški računalnik je bil kloniran in ko izgine kontejner, detektivi stopijo v akcijo.