Lizin trud, da bi izvedela več o najdenem vzorcu kože, naleti na oviro. Michael še naprej pridobiva Bonniejino zaupanje, Clyda pa morda ne bo tako zlahka prepričati. Isobel končno zbere pogum za odkrit pogovor z Anatso in Maria utrpi uničujočo izgubo.