Ko začne Liz dojemati svoje napake, se hitro sooči z novo grožnjo, ki jo prisili, da sprejme težko odločitev. Medtem se Max znajde v intenzivnem obračunu in Michael začne izgubljati upanje, da bo kdaj spet z Alexom.