Max in Rosa začneta odkrivati, kaj je Liz skrivala in jo je pripeljalo do nepremišljene odločitve. Medtem se Michael in Maria mučita, njuna sled pri iskanju pogrešanih prijateljev pa je vse bolj zabrisana.