Liz, Max, Michael in Cameron se lotijo načrta, ki bi jih končno pripeljal korak bližje temu, da bi ujeli Bonnie in Clyda. Medtem Maria prikriva svojo nezmožnost vizije, Kyle pa ima zmenek.