Medtem ko jima je Jones za petami, je v mirnem mestecu Roswell Liz zaposlena z učenjem, Max pa pomaga nekdanjemu partnerju pri nizu nedavnih bančnih ropov. Pari so srečni in zadovoljni, a nenadna nevihta vsakogar vrže iz tira.