Samo malce bi zadremal
Rachel in Phoebe tekmujeta, katera bo Monicina poročna družica, Monica pa se noče odločiti o tem. Phoebe naposled dovoli Rachel, da opravi to dolžnost. Chandler se skuša opravičiti nekemu dekletu iz svoje mladosti.