Poroka Monice in Chandlerja, 2. del
Svojci se zbirajo na poroki Monice in Chandlerja, slednji pa se končno zave pomembnosti tega dogodka. Joey ugotovi, da se mora odločiti med udeležbo na poroki in pomembno filmsko vlogo.