Joeyjevi novi možgani
Joeyjev lik v televizijski drami dobi izrazitejšo vlogo v osuplost in jezo glavne igralke. Phoebe in Rachel se prepirata o tem, katera naj bi vrnila pozabljeni telefon privlačnemu moškemu.