Zaročna fotografija
Joey skuša Chandlerja naučiti nasmeška za zaročno fotografijo z Monico. Phoebe in Ross gresta vsak zase na zmenek s parom, ki se ločuje. Joey odpelje Taga ven, da bi se zabaval.