Rachelin pomočnik
Rachel bi namesto sposobne in kvalificirane ženske rada najela prikupnega moškega pomočnika. Joeyjeva serija je odpovedana. Chandler, Monica in Ross si delijo neprijetne skrivnosti drug o drugem.