V Las Vegasu 2. del.
Monica in Chandler se pobotata in med igrami na srečo se odločita nemudoma poročiti v bližnji kapeli. Tam ugotovita, da sta poročni par, ki je pred njima na vrsti, pijana Ross in Rachel. Druga polovica epizode.