Rachel in napačni poljub
Rachel po nesreči poljubi moškega, s katerim ima razgovor za službo. Joey postane obseden z žensko, ki živi v Rossovi stanovanjski stavbi. Phoebe in Gary tekmujeta z Monico in Chandlerjem v tem, kateri odnos je boljši.