Ljubeča sestra
Phoebe med prazniki zbira denar za Vojsko odrešitve. Zdolgočaseni Ross povzroča zmedo v življenju Joeyja in Chandlerja. Rachel je razburjena zaradi neprimernega odnosa svojega spremljevalca na zmenku s sestro.