Vsi vse izvedo
Ross najame stanovanje z oknom, ki gleda na domovanje Monice in Rachel. Med ogledom stanovanja Phoebe vidi Monico in Chandlerja med seksom ter tako odkrije resnico. Končno tudi Ross izve, da sta Monica in Chandler par.