Na vožnji
Medtem ko so fantje zunaj na izletu z Garyjem, Emily na telefonskem odzivniku pusti sporočilo za Rossa. Sliši ga Rachel, ki si je prav tedaj prišla v Rossovo stanovanje izposoditi kuhinjski mešalnik, in ga po pomoti izbriše.