Po Natalijini smrti Piotr odkrije, da so z njim manipulirali. Nekdo ga je izkoristil in strmoglavil vlado. Piotr začne novo preiskavo. Sled ga popelje do podjetja lobistov, v katerem dela njegov star prijatelj Sebastian Malik.