Po napadu Piotr opazi, da Eryk potvarja dokaze, saj hoče prikazati Hanusa kot grešnega kozla. Piotr in Anna odkrijeta, da Skalski sodeluje pri zaroti. Izkaže se, da je bil od samega začetka cilj prevzem moči v vladi.