Spencer veliko tvega pri poslu, ki bi se lahko tudi izjalovil. Po odkritosrčnem pogovoru z Rickyjem Charles sklene predstaviti svojo vizijo moštvu. Joe in Reggie prosita Vernona in Terrella 'Sizzle' Suggsa, naj prepričata člane 'Illegal Civilization'.