Spencer najame Quincyja za pomoč pri sklenitvi nekega posla. Z Reggiejem ob sebi se Joe dogovarja z ekstremnimi rolkarji, znanimi pod skupnim imenom 'Illegal Civilization'. Charles priredi sprejem za pogodbeno nevezane športnike.