Spencer skuša uveljaviti svojo znamko 'SportsX', medtem ko Joe razmišlja o novi ponudbi. Jayda vztraja da se Spencer in Quincy sestaneta. Ricky skuša dokazati Kisanu, da ni za staro šaro, medtem ko Julie spodbuja Charlesa, naj se bolj potrudi.