Spencer pokliče brata Anderson na pomoč, Joe pa predstavi skupino 'Illegal Civilization' izdelovalcem pomembne obutvene znamke. Ricky na zabavi ob bazenu pri sosedu izgubi živce. Julie obtožuje zgaranega Charlesa, da se v resnici boji uspeha.