Pot do sanj
Jeseni 2010 je Petr Koukal blestel v badmintonu in premagoval najboljše igralce sveta, potem pa so prišle slabe novice. Diagnosticirali so mu raka in takoj je moral na operacijo, potem pa še na kemoterapijo.