Zlato dekle
Romunska gimnastičarka Andreea Răducan še vedno ne more pozabiti svoje izgube zlate medalje na olimpijskih igrah v Sydneyju leta 2000. Petnajst let pozneje skuša skozi odrasle oči razumeti, kaj se je v resnici zgodilo.