Srčika zlata: Ameriški gimnastični škandal
Dokumentarec o škandalu zaradi spolne zlorabe v svetu športa leta 2017. Kako so vpleten, denimo dr. Larry Nassar, lahko tako dolgo ostali neopaženi?