Ultramaratonci
Edinstven prikaz preteklosti, telesa in uma štirih atletov. Ultramaratonci sanjajo o tem, da bi opravili ekstremno tekaško preizkušnjo in spoznali svoje meje, si pozdravili dušo in sprostili notranje demone, ki jih mučijo.